مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 04:052020-03-05سياسي

ضرورت مشارکت خیران و تشکل های مردم نهاد در بسیج همگانی علیه کرونا


استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت مشارکت خیران و تشکل های مردم نهاد و غیردولتی در بسیج همگانی برای ریشه کن کردن بیماری کرونا تأکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت مشارکت خیران و تشکل های مردم نهاد و غیردولتی در بسیج همگانی برای ریشه کن کردن بیماری کرونا تأکید کرد.

محمدرضا پورمحمدی در نشست های جداگانه با نمایندگان موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد استان درخصوص راهکارهای جلب مشارکت عمومی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: موفقیت در این زمینه نیازمند همراهی خود مردم و مشارکت فعالانه و جدی گروه های مرجع برای آگاه سازی جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت اصول بهداشتی و خودمراقبتی به مردم و خانواده ها، همکاری و مشارکت داوطلبانه سازمان های مردم نهاد در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی را در این زمینه ضروری برشمرد.

وی همچنین مشارکت خیران برای تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز خانواده های کم بضاعت را خواستار شد و از همکاری موسسات خیریه استان در این زمینه قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، نمایندگان موسسات خیریه و تشکل های مردم نهاد نیز در این نشست ها دیدگاه های خود را درخصوص راهکارهای مقابله با شیوع کرونا و نحوه جلب مشارکت های مردمی در این زمینه بیان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مشارکت خیران و تشکل های مردم نهاد در بسیج همگانی علیه کرونا

ضرورت مشارکت خیران و تشکل های مردم نهاد در بسیج همگانی علیه کرونا