مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 05:152020-03-05اجتماعي

تمدید مهلت معاینه فنی و گواهینامه تا 15 اردیبهشت


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از لغو کلاس های آموزش رانندگی و نیز امکان تعویق تمدید معاینه فنی و گواهی نامه های منقضی شده تا 15 اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

- ، سردار سید کمال هادیانفر درباره تمهیدات پلیس راهور برای مقابله با ویروس کرونا در اماکن تجمعی مرتبط با این پلیس اظهار کرد: بنا بر تدابیر اتخاذ شده، آن دسته از خودروها که معاینه فنی شان به اتمام رسیده تا 15 اردیبهشت امکان تردد بدون جریمه در سطح شهر را دارند بنابراین رانندگان می توانند دریافت معاینه فنی را به روزهای آینده موکول کنند.

هادیانفر درخصوص گواهی نامه های منقضی شده هم گفت: رانندگانی که گواهی نامه رانندگی شان اعتبارش به پایان رسیده تا پایان 15 اردیبهشت برای تمدید گواهی نامه مهلت دارند و طی این مدت جریمه نخواهند شد.

وی درباره ازدحام در مراکز شماره گذاری که همه ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال افزایش می یابد، اظهار کرد: در این راستا توصیه ما به افرادی که قصد خرید و فروش خودرو را دارند این است که نقل و انتقال خودرو را به سال آینده موکول کنند و اگر از طریق وکالت قصد انجام این کار را دارند می توانند مدت اعتبار وکالت نامه خود را افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت معاینه فنی و گواهینامه تا 15 اردیبهشت

تمدید مهلت معاینه فنی و گواهینامه تا 15 اردیبهشت