مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 05:302020-03-05سياسي

برخورد شدید با محتکران اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده


دادستان عمومی و انقلاب زنجان تاکید کرد: با افرادی که در شرایط کنونی جامعه اقدام به احتکار اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم کنند، به شدت برخورد خواهد شد.

- حجت الاسلام محسن کرمی شامگاه چهارشنبه در کشف و پلمپ دو انبار مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی احتکار شده در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رجب، با بیان اینکه امروز در شرایطی هستیم که مردم به لحاظ برخی از اقلام از جمله اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در کمبود به سر می برند، گفت: به همین خاطر مردم منتظر دسترسی به حداقل هایی از این اقلام هستند.

وی افزود: برخی افراد بدون توجه به این شرایط و با نگرش سودجویانه به این اموال و بدون اینکه هیچ گونه دغدغه ای نسبت به شرایط، مشکلات و نیازهای جسمی و روحی مردم داشته باشند، مبادرت به انبار کالاهای ضروری کرده اند و عمده این کالاها در زمینه بهداشت و به ویژه ماسک و مواد ضدعفونی کننده است.

دادستان زنجان از کشف انباری در زنجان که اقلام مورد نیاز مردم در شرایط کنونی جامعه در آن احتکار شده بود خبر داد و تصریح کرد: در این ساختمان دو طبقه متاسفانه شاهد احتکار اقلامی بودیم که در شرایط کنونی جامعه بسیار مورد نیاز بوده و حتی تاریخ مصرف برخی از این اقلام که از سال ها پیش در این انبار احتکار شده، سپری شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد شدید با محتکران اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده

برخورد شدید با محتکران اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده