مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-05اقتصادي

شهروندان تخلفات جایگاه های عرضه سوخت را گزارش کنند


حسن افتخاری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکید بر سوخت گیری خودروها بوسیله اپراتورها، تجهیز مجاری عرضه سوخت به لوازم بهداشتی و حفاظتی از جمله دستکش یکبار مصرف، ماسک و ضد عفونی کردن مستمر نازل ها، صفحه رمز کارت سوخت، دیسپنسرها و اماکن عمومی جایگاه و پایش بهداشتی آنها از جمله موارد ذکر شده در دستورالعمل ابلاغی به جایگاه داران است.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده تخلف در جایگاه ها، موارد تخلف در کمیته رسیدگی به تخلفات بررسی شده و جریمه سنگین در پی دارد و در صورت تکرار تخلف پرونده آنها به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه برخی شهروندان تمایل دارند خودشان باک خودرو را پرکنند تاکید شده است به هنگام انجام این کار از دستکش یکبار مصرف استفاده شود.

افتخاری با بیان اینکه بازدیدها نیز به صورت مستمر از جایگاه های عرضه سوخت انجام می شود افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف، موارد را از طریق شماره 09627 یا 37672111 اطلاع دهند.

شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستان های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیرپوشش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان تخلفات جایگاه های عرضه سوخت را گزارش کنند

شهروندان تخلفات جایگاه های عرضه سوخت را گزارش کنند