مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-05پزشكي

فرماندار : بیماری کرونا در بهاباد تحت کنترل است


محمدمهدی خانی زاده بهابادی روز پنچشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر اینکه اوضاع بهداشتی شهرستان تحت کنترل است افزود: تعدادی تخت در بیمارستان حکیم بهابادی برای این منظور پیش بینی شد و از لحاظ امکانات هم کمبودی وجود ندارد.

فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه مبادی ورودی و خروجی شهر از لحاظ تردد افراد تحت کنترل ایستگاه های قرنطینه قرار دارد افزود : پایش سلامت مسافران در مقابله با شیوع کرونا ویروس نیازمند عزمی همگانی است ،می طلبد مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

خانی زاده بهابادی با تاکید بر ضرورت همکاری همه جانبه مردم برای جلوگیری از وقوع بیماری و شیوع آن در بهاباد گفت: انتظار می رود شهروندان همانند روزهای گذشته و به صورت جدی تر با رعایت موارد بهداشتی و ماندن در خانه و عدم خروج از منازل برای انجام کارهای غیرضروری همکاری و تلاش لازم را داشته باشند تا با رسیدن به روزهای گرم از نظر آب و هوایی شاهد مهار و کنترل این بیماری باشیم.

فرماندار بهاباد یادآور شد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، تمامی مراسم ها، مسابقات ورزشی و تجمعات فرهنگی و مذهبی که امکان انتقال این ویروس از این طریق وجود دارد، تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی به مردم توصیه کرد که به اخبار غیرموثق و خلاف واقع توسط برخی رسانه ها و فضای مجازی اعتماد نکنند، زیرا تنها مرجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار : بیماری کرونا در بهاباد تحت کنترل است

فرماندار : بیماری کرونا در بهاباد تحت کنترل است