مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-05حوادث

94 واحد صنفی متخلف در استان کردستان پلمپ شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کردستان، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور از جمله استان کردستان، مدافعان امنیت کشور همراه و همگام با مدافعان سلامت از همه امکانات و تجهیزات در راستای مقابله و پیشگیری از این بیماری تلاش می کنند.

وی افزود: با هماهنگی های بعمل آمده پلیس در کنار وظیفه ذاتی خود که همان تامین نظم و امنیت است با بهره گیری از ظرفیت یگان ویژه اقدام به ضد عفونی کرده معابر کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: در حوزه فضای مجازی نیز پلیس فتا با رصد دقیق اخبار و اتفاقات فضای مجازی با افرادی که اقدام به شایعه سازی و انتشار اخبار کذب و نادرست می کنند برخورد کرده و موفق به دستگیری 4 نفر در این رابطه شده است.

سرهنگ حیدریان یادآور شد: در حوزه برخورد با محتکران و افراد فرصت طلبی که متاسفانه از این فضا سوء استفاده کرده و اقلام بهداشتی را احتکار می کنند اداره نظارت بر اماکن استان با همکاری سازمان های مرتبط طرح نظارت بر اماکن عمومی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

وی بیان کرد: اداره نظارت بر اماکن استان طی هفته گذشته موفق به کشف بیش از 360 هزار دستکش، 26 هزار عدد ماسک و حدود 400 عدد ژل ضدعفونی کننده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 واحد صنفی متخلف در استان کردستان پلمپ شدند

94 واحد صنفی متخلف در استان کردستان پلمپ شدند