مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 05:552020-03-05پزشكي

120 بیمار دیالیزی در صف انتظار پیوند کلیه


مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 پیوند کلیه در استان انجام شده و 120 بیمار دیالیزی نیز در صف انتظار پیوند کلیه هستند.

- مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان اعلام کرد 120 بیمار دیالیزی در صف انتظار پیوند کلیه ایسنا/زنجان مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 پیوند کلیه در استان انجام شده و 120 بیمار دیالیزی نیز در صف انتظار پیوند کلیه هستند.

محمدرضا طهماسبی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت پیوند کلیه در استان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 مورد پیوند عضو در استان انجام شده و اکنون 120 بیمار دیالیزی انجمن خیریه کلیوی استان در صف انتظار انجام پیوند کلیه هستند.

وی با اشاره به کاهش 20 درصدی پوند کلیه نسبت به سال کذشته، افزود: انجام پیوند کلیه از طریق انجمن کلیوی کشور توسط وزارت بهداشت گرفته شده و به صورت ثبت سامانه بوده که مشکلات خاص خود را برای بیماران کل کشور ایجاد کرده که با کاهش پیوند کلیه مواجه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه انجمن خیریه کلیوی استان اکنون 371 بیمار دیالیزی و 1835 نفر بیمار کلیوی را تحت پوشش و حمایت خود قرار داده است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 مورد پیوند کلیه در این استان انجام شده که 6 پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 بیمار دیالیزی در صف انتظار پیوند کلیه

120 بیمار دیالیزی در صف انتظار پیوند کلیه