مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 05:552020-03-05اقتصادي

هشدار به توقف دست کم 2 ماهه قطعه سازی و بیکاری 550 هزار نفر


دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان هشدار داد: با محقق نشدن وعده مسوولان در پرداخت تسهیلات پنج هزار میلیارد تومانی قطعه سازان، از هفته آتی توقف طولانی حداقل دو ماهه و بیکاری گسترده تا 550 هزار نفر در انتظار این صنعت خواهد بود.

- دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان هشدار داد: با محقق نشدن وعده مسوولان در پرداخت تسهیلات پنج هزار میلیارد تومانی قطعه سازان، از هفته آتی توقف طولانی حداقل دو ماهه و بیکاری گسترده تا 550 هزار نفر در انتظار این صنعت خواهد بود.

آرش محبی نژاد در گفتوگو با ایسنا با ابراز تاسف شدید از عملی نشدن مصوبه قطعی شورای پول و اعتبار، افزود: با گذشت یک ماه از ابلاغ این مصوبه از سوی بانک مرکزی، اما قطعه سازان همچون توپی مرتب بین بانک مرکزی، بانک های عامل و خودروسازان دست به دست می شوند و خبری از پرداخت ها و تزریق نقدینگی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ماه های گذشته هیات دولت تزریق نقدینگی 10 هزار میلیارد تومانی به صنعت خودرو را مصوب کرد.

پس از آن در جلسه ای در کمیسیون صنایع مجلس که در آن وزیر صنعت، نمایندگان بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و نمایندگان بانک های عامل حضور داشتند، اعطای نقدی این مبلغ یعنی 10 هزار میلیارد تومان در کل و پنج هزار میلیارد تومان به هر خودروساز برای تزریق به زنجیره تامین آن صورت جلسه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به توقف دست کم 2 ماهه قطعه سازی و بیکاری 550 هزار نفر

هشدار به توقف دست کم 2 ماهه قطعه سازی و بیکاری 550 هزار نفر