مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 06:202020-03-05فرهنگي

«خانه ما» برنامه ای شاد و خودمانی است/ نگاه متفاوت به مهاجران افغان درست نیست


یک بازیگر درباره حضور خانواده افغانستانی در مسابقه «خانه ما» گفت: حضور خانواده های مهاجر در مسابقه «خانه ما» هم نشان دهنده یک نوع رفتار و نگاه یکسان به این خانواده ها است.

- بازیگر نوجوان مجموعه های ستایش و بچه مهندس در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس پیرامون مسابقه خانه ما از نگاه یک نوجوان هنرمند گفت: خانه ما یک برنامه شاد و خودمانی است که بیننده به هنگام تماشا از آن لذت می برد و در کل ایده بسیار جالبی دارد و با توجه به بخش هایی از مسابقه که می بایست خانواده ها درآمد زایی کنند، مردم می توانند از این راه کارها ایده گرفته ودر کسب درآمد و تقسیم هزینه های خانواده استفاده کنند که از نکات خوب برنامه است.

او با اشاره به ساختار کلی برنامه و حضور خانواده های مختلف از شهرهای مختلف به ویژه خانواده های مهاجر افغان، عنوان کرد: با توجه به اینکه مسابقه خانه ما از بخش ها زیاد و متنوعی برخوردار است می تواند برای بیننده  جذاب تر باشد حتی حضور خانواده های مختلف از شهرهای گوناگون در هر فصل تنوع برنامه را زیاد کرده است.

حضور خانواده های خارجی مثل خانواده هایی از کشور افغانستان به قدری مفید و جالب است که بیننده را با قسمتی از فرهنگ و رفتار آن ها آشنا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه ما» برنامه ای شاد و خودمانی است/ نگاه متفاوت به مهاجران افغان درست نیست

«خانه ما» برنامه ای شاد و خودمانی است/ نگاه متفاوت به مهاجران افغان درست نیست