مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 06:402020-03-05اقتصادي

توضیحات مدیرعامل آبفا در مورد کدورت آب شرب خرم آباد؛ آب شهر آلوده نیست


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: آب شرب شهر خرم آباد حدود 15 درصد کدر است اما آلوده نیست.

- حمیدرضا کرم وند در گفت وگو با خبرنگار فارس از خرم آباد با اشاره به کدورت آب در برخی مناطق این شهر اظهار کرد: این موضوع یکی از مشکلات قدیمی آب این شهر است و با شروع بارندگی های مستمر از نیمه اول اسفند تا اردیبهشت سال آینده ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه آب این مناطق با چشمه تامین می شود و ممکن است با افزایش دبی آنها ناشی از بارش ها، املاح به سطح بیایند، گفت: در مسیر انتقال به صورت مستمر این آب گندزایی شده و بار میکروبی آن از بین می رود اما ممکن است نهایتا در بعضی مناطق کدورت وجود داشته باشد.

کرم وند یادآور شد: به صورت موردی سال 94، کدورت آب شهر خرم آباد حدود 70 درصد بود اما به علت نبود بستر اطلاع رسانی مطلوب این موضوع خیلی رسانه ای نمی شد اما حال با گسترش فضای مجازی حساسیت ها بالا رفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه در سال های گذشته وضعیت بودجه ریزی مناسب تر بود و امکان برطرف شدن این مشکل وجود داشت، ادامه داد: متاسفانه هم اکنون شرکت به لحاظ اعتباری مشکل دارد و عمده بودجه ما طی اسناد خزانه است؛ طی سنوات گذشته اعتبارات مناسب بود و امکانات برای احداث تصفیه خانه دوم وجود داشت اما عملا این کار انجام نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مدیرعامل آبفا در مورد کدورت آب شرب خرم آباد؛ آب شهر آلوده نیست

توضیحات مدیرعامل آبفا در مورد کدورت آب شرب خرم آباد؛ آب شهر آلوده نیست