مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-05اقتصادي

آغاز کاشت 11 هزار اصله نهال در شیروان


مصطفی سیامکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عمده این گونه های درختی افرا، زبان گنجشگ، عرعر (آیلان)، ارغوان، زیتون تلخ، سرو خمره ای، کاج و بادام است که به صورت رایگان برای احیای عرصه های منابع طبیعی و توسعه فضای سبز با مشارکت دستگاه ها و واحدهای مختلف در عرصه های طبیعی، بوستان ها، پادگان ها، مدارس و فضای کارخانه ها و نیز مناطق روستایی کشت می شود.

وی افزود: البته به منظور مراقبت و نگهداری هدفمند، این نهال ها در قالب عقد قرارداد نهضت سبز بین شهرداری ها، ادارات، نهادها، صاحبان صنایع و کارخانجات و دانشگاه ها توزیع خواهد شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شیروان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت در برگزاری برنامه ها و همایش ها، هیچ برنامه محوری در هفته درختکاری در سطح شهرستان نداریم.

سیامکی افزود: از آنجا که درختکاری جزو اولویت های زندگی امروزی باید باشد و حفاظت از درختان نیازمند تغییر نگاه جامعه به این مقوله است، باید در وهله نخست همه دستگاه ها در جهت حفاظت از درختان تلاش کنند تا شهرهایی زیبا و آباد برای شهروندان فراهم شود.

هفته بزرگداشت منابع طبیعی و آبخیزداری با هدف اشاعه سنت حسنه درختکاری و ترویج فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی 15 تا 21 اسفندماه با شعار نهالکاری همگانی، برای ایرانی سرسبز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کاشت 11 هزار اصله نهال در شیروان

آغاز کاشت 11 هزار اصله نهال در شیروان