مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-05اقتصادي

صرفه جویی 7میلیارد دلاری باداخلی سازی صنایع نفت توسط قرارگاه خاتم


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: طی 5 سال اخیر این قرارگاه توانسته است با داخلی سازی برخی صنایع نظیر نفت و گاز، بیش از 7 میلیارد دلار برای کشور صرفه جویی ارزی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید محمد شب گذشته در برنامه تلویزیونی پایش به مناسبت برگزاری نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی با محوریت رونق تولید که به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برپا شد، با اشاره به نام گذاری نمایشگاه به نام رونق تولید، گفت: گره کار کشور در رونق گرفتن تولید است و باید در این خصوص قوی شد، در این نمایشگاه 500 شرکت داخلی حضور داشته اند و در بین آنها شرکت هایی هستند که کشور را در شرایط تحریم از کالاهای خارجی بی نیاز کرده اند.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در عرصه نفت و گاز، ادامه داد: در طی 5 سال اخیر این قرارگاه توانسته است با داخلی سازی و فعالیت در برخی صنایع نظیر نفت و گاز، بیش از 7 میلیارد دلار برای کشور صرفه جویی ارزی داشته باشد.

محمد گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با همکاری بخش خصوصی توانسته است بیش از 70 درصد صنایع بزرگی از قبیل فولاد و مس را داخلی سازی نماید، ما نیازهای قرارگاه خاتم را شناسایی کرده ایم و با قرارداد با شرکت های داخلی به دنبال داخلی سازی این نیازها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 7میلیارد دلاری باداخلی سازی صنایع نفت توسط قرارگاه خاتم

صرفه جویی 7میلیارد دلاری باداخلی سازی صنایع نفت توسط قرارگاه خاتم