مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:162020-03-05اقتصادي

کاهش اجاره بهای اماکن تجاری زیر نظر شهرداری امیریه به دلیل شیوع کرونا


محمد عوض آبادیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: پیشنهاد تخفیف اجاره بهای مستاجران شهرداری به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور به شورای اسلامی شهر امیریه ارائه شد.

وی ادامه داد: این اقدام با توجه به شیوع ویروس کرونا و اخلال در کسب و کار اماکن تجاری مربوط به شهرداری انجام می شود.

عوض آبادیان، از اقدامات لازم در جهت جلوگیری از شیوع ویروس در شهر امیریه خبر داد و اظهار داشت: در این ایام، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از ورود فروشندگان سیار به ویژه فروشندگان مواد غذایی به شهر جلوگیری شده است.

وی از تشکیل ستاد پیشگیری ویروس کرونا در شهرداری امیریه خبر داد و گفت: ضد عفونی کردن مستمر و روزانه اماکن عمومی، مسیرهای پرتردد شهر، جایگاه های سوخت و سرویس های بهداشتی سطح شهر از جمله اقدام های مبارزه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

شهردار امیریه تصریح کرد: آموزش خانه به خانه شهروندان به ویژه افرادی که از شهرهای دیگر به امیریه می آیند با تاکید بر ضرورت ماندن در خانه، از دیگر برنامه های شهرداری و شورای اسلامی امیریه است.

رییس شورای اسلامی شهر امیریه نیز در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: درخواست شهردار از شورای شهر بدون شک طی روزهای آینده مطرح و با نظر مثبت اعضا، درصدی تخفیف برای واحدهای تجاری به کاسبان اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اجاره بهای اماکن تجاری زیر نظر شهرداری امیریه به دلیل شیوع کرونا

کاهش اجاره بهای اماکن تجاری زیر نظر شهرداری امیریه به دلیل شیوع کرونا