مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:162020-03-05پزشكي

فرماندار مراغه: مردم از حضور در مراکز عمومی و تجمعات پرهیز کنند


حمید شکری روز پنج شنبه در جلسه هماهنگی، همکاری بین بخشی ادارات، ارگان ها و سازمان های ذیربط در راستای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس در مراغه، تمامی اماکن شلوغ و پررفت و آمد در شهرستان همانند قلیان سراها تعطیل و برگزاری مراسمات و جلسات در ادارات مراغه لغو شده است.

وی افزود: در حال حاضر در مرحله کنترل در شهرستان هستیم و کادر بهداشت و درمان در تلاش شبانه روزی بوده که این موضوع قابل تقدیر است.

وی به برنامه ریزی های کلان اشاره کرد و گفت: با بسیج تمامی امکانات کنترل تمامی ورودی های شهرستان از جمله کنترل مسافران ورودی از طریق راه آهن، پایانه ها، فرودگاه و دیگر ورودی های شهرستان ضروری و لازم است.

شکری گفت: در مراغه در وضعیت بحرانی قرار نداریم اما باید جدی بگیریم و مردم و مسوولان با تمام آمادگی این مرحله را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: اگر مردم و تمامی مسوولان در حوزه بهداشت و پیشگیری از کرونا ویروس موفق عمل نکرده و همکاری نکنند در حوزه درمان نمی توانیم جوابگو باشیم.

فرماندار مراغه با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای ضدعفونی محیط های کسب و کار اظهار داشت: ضدعفونی مکان های عمومی و دستگاه های خود پرداز از سوی شهرداری و در روستاها از سوی دهیاری ها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار مراغه: مردم از حضور در مراکز عمومی و تجمعات پرهیز کنند

فرماندار مراغه: مردم از حضور در مراکز عمومی و تجمعات پرهیز کنند