مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:162020-03-05سياسي

راه اندازی کارگاه تولید ماسک در کردکوی و چند خبر کوتاه از گلستان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: جشن نیکوکاری امسال به خاطر مقابله با شیوع ویروس کرونا بدون برپایی پایگاه در شهرها، مراکز بخش ها و روستاهای پرجمعیت و با استفاده از روش هوشمند برگزار می شود.

عیسی بابایی ضمن دعوت از مردم نیکوکار استان برای مشارکت در جشن نیکوکاری و کمک به نیازمندان ابراز امیدواری کرد: شیوع ویروس کرونا مانع مشارکت مردم نوع دوست استان در جشن نیکوکاری نشود چرا که نیازمندان در آستانه بهار و سال نو به دنبال شادی هستند.

به گفته وی سال قبل 40 میلیارد ریال کمک در جشن نیکوکاری جمع آوری شده بود که امسال با پیش بینی 50 درصد رشد، امیدواریم این رقم به 60 میلیارد ریال افزایش یابد.

** مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با صدور بیانیه ای علما و روحانیون، ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان به همکاری و همراهی کامل با مسوولان بهداشت و درمان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: از آحاد مردم عزیز و بزرگوار اهل سنت به ویژه علما، ائمه جمعه و جماعت و روحانیون گرانقدر گلستان درخواست می شود با رعایت نکات بهداشتی فردی و اجتماعی به عنوان حامیان سلامت، ضمن تذکر و یادآوری به مردم مومن و متدین استان، از حضور در اجتماعات جداً پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگاه تولید ماسک در کردکوی و چند خبر کوتاه از گلستان

راه اندازی کارگاه تولید ماسک در کردکوی و چند خبر کوتاه از گلستان