مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-05سياسي

حضور مهمانانی از قم در هتل های کردستان کذب محض است


رییس جامعه هتلداران استان کردستان گفت: نه تنها در این مدت که با شیوع کرونا در کشور مواجه هستیم، طی چند سال اخیر پذیرش حتی یک مهمان از قم در هتل های استان پذیرش نشده اند.

- عبدالحمید حمیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج در خصوص پخش شایعاتی در خصوص اینکه مهمانانی از قم در هتل شادی سنندج اسکان شده اند، پذیرش و اسکان مسافر و افراد مبتلا به کروناویروس در هتل های کردستان را تکذیب کرد و اظهار داشت: ایجاد اختلال در شرایط روحی و روانی جامعه هدف افرادی است که این شایعه ها را پخش می کنند.

وی گفت: افرادی که عامل پخش این شایعات در فضای مجازی هستند باید شناسایی و با آنها برخورد قاطعی صورت بگیرد.

رییس جامعه هتلداران استان کردستان افزود: جامعه هتل داران استان کردستان پیگیری و شناسایی این افراد از طریق پلیس فتا و مراجع قضایی استان را حق قانونی خود می داند و از مردم فرهنگی استان می خواهیم به این اکاذیب و شایعات توجه نکنند.

وی اذعان داشت: طی چند سال اخیر حتی پذیرش یک مهمان از قم در هتل های استان پذیرش نشده اند و موارد طرح شده در فضای مجازی را تکذیب می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه این موضوع در مورد هتل شادی مطرح شود، طی شایعاتی عنوان شده بود که مهمانان قمی در هتل های هاله بانه، هتل زریوار مریوان، جهانگردی و هدایت پذیرش شده اند که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مهمانانی از قم در هتل های کردستان کذب محض است

حضور مهمانانی از قم در هتل های کردستان کذب محض است