مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:562020-03-05سياسي

درخشش 7 کانون فرهنگی مساجد مازندران در طرح ملی فهما


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: هفت کانون فرهنگی و هنری مساجد استان در طرح ملی فهما در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کشور درخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سند تحول کانون های مساجد در سال جاری برای نخستین بار انجام شد، افزود: در این طرح کانون های برتر با توجه به داوری ها، معرفی شدند و بر اساس نظر داوران، هفت کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، خوش درخشیدند و امتیازات خوبی را کسب کردند.

وی بیان کرد: کانون شهید گراییلی مسجد النبی خرما کلاً قائمشهر به عنوان رتبه برتر در رشته گفتمان سازی شعار سال با 18 هزار و 664 امتیاز و کانون منهاج مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام) نکا به عنوان رتبه اول در رشته ترویج فرهنگ نماز با 12 هزار و 543 امتیاز، جز 18 کانون برتر کشوری در 18 رشته، انتخاب شدند.

زارع ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیر المومنین (علیه السلام) قائمشهر در رشته فضای مجازی و رسانه با 17 هزار و 859 امتیاز، امام خمینی (رحمت الله علیه) مسجد امام خمینی (رحمت الله علیه) نکا در رشته ایده های مسجدی با 12 هزار و 230 امتیاز، شهدای خاص کلاً مسجد مسلم بن عقیل آمل در رشته ساماندهی و شبکه سازی با 10 هزار و 748 امتیاز، شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ در رشته فیلم کوتاه با هفت هزار و 609 امتیاز و کانون سیدالشهداء (علیه السلام) مسجد امام حسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش 7 کانون فرهنگی مساجد مازندران در طرح ملی فهما

درخشش 7 کانون فرهنگی مساجد مازندران در طرح ملی فهما