مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 08:052020-03-05اقتصادي

راه اندازی سامانه الکترونیکی تمدید کارت هوشمند رانندگان در زنجان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: سامانه الکترونیکی تمدید کارت هوشمند رانندگان برای جلوگیری از مراجعات حضوری راه اندازی شده است.

- ایسنا/زنجان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: سامانه الکترونیکی تمدید کارت هوشمند رانندگان برای جلوگیری از مراجعات حضوری راه اندازی شده است.

علی مدقالچی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: صدور و تمدید کارت هوشمند رانندگان پیش از این به شکل حضوری در دفاتر پیشخوان دولت و انجمن های صنفی رانندگان انجام می شد، اما در روزهای اخیر سامانه الکترونیکی تمدید کارت هوشمند رانندگان راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: از 10 اسفندماه سامانه تمدید کارت هوشمند رانندگان آغاز به کار کرده و خدمات غیرحضوری را به کاربران ارائه می دهد و رانندگان می توانند برای تمدید کارت خود از طریق اینترنتی اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: البته رانندگان باید برای تمدید کارت خود، گواهی عدم اعتیاد و برگه سلامت را پیوست کنند که در شرایط فعلی و به منظور جلوگیری از رفت و آمد افراد در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، فرصت 4 ماهه بدون واگذاری مدارک برای تمدید کارت ها در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه الکترونیکی تمدید کارت هوشمند رانندگان در زنجان

راه اندازی سامانه الکترونیکی تمدید کارت هوشمند رانندگان در زنجان