مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 08:052020-03-05ورزشي

لغو بازی دربی گیلان در لیگ دسته اول کشور


مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تمامی مسابقات لیگ های فوتبال باشگاهی در لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم تا پایان اسفند 1398 تعطیل شد.

افشین ناظمی افزود: پیرو دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا ، مسابقات لیگ های فوتبال کشور در رده های مختلف تا پایان اسفند ماه سال جاری به تعویق افتاد که با توجه به این امر دربی گیلان در لیگ دسته اول و بازی تیمهای سپیدرود رشت با ملوان بندرانزلی نیز لغو شد.

وی ادامه داد: قرار است رقابتهای لیگ دسته اول کشور و سایر لیگ ها پس از تعطیلات نوروز از سر گرفته شود که برنامه جدید مسابقات فوتبال باشگاهی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام خواهد شد که با توجه به این امر، بازی تیمهای سپیدرود و ملوان انزلی نیز فروردین ماه برگزار می شود.

وی بیان کرد: البته با توجه به شرایط موجود در استان گیلان برای مهار و کنترل بیماری کرونا و همچنین دستور استاندار گیلان نسبت به کنترل افرادی که از استان خارج و یا وارد می شوند، هفته گذشته نامه مشترکی را از سوی مدیران باشگاه های سپیدرود، داماش و ملوان انزلی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کردیم تا بازی این نمایندگان گیلان در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول که قرار بود روز چهارشنبه 14


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو بازی دربی گیلان در لیگ دسته اول کشور

لغو بازی دربی گیلان در لیگ دسته اول کشور