مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 08:202020-03-05اقتصادي

تبدیل مدرسه استقلال همدان به «مدرسه سبز»


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان با بیان اینکه مدرسه استقلال همدان «مدرسه سبز» می شود گفت: ایجاد مدرسه سبز احترام به طبیعت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، نرگس نورالله زاده ظهر امروز در بازدید از پروژه های اداره نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اهمیت ساخت مدرسه سبز اظهار کرد: ساختمان های سبز از لحاظ صرفه جویی انرژی و احترام به  طبیعت بسیار حائز اهمیت هستند.

وی با اشاره به اینکه در دنیای مدرن امروز به معماری سبز توجه زیادی می شود گفت: در این نوع معماری ساخت و سازها به سمتی پیش رفته اند که کمترین هدررفت انرژی و آسیب به محیط طبیعی را داشته باشیم.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری  شورای شهر همدان با بیان اینکه مدرسه استقلال نیز به مدرسه سبز تبدیل می شود افزود: در پروژه مدرسه سبز تا حد امکان از مصالح ساختمانی استفاده خواهد شد که بازگشت به طبیعت را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در فضای معماری سبز تبدیل انرژی گرمایشی و سرمایشی طبیعی صورت می گیرد گفت: سعی بر این است در این مدرسه هیچ عنصر دیگری خارج از عنصر طبیعی برای گرمایش و سرمایش استفاده نشود.

نورالله زاده با بیان اینکه در این پروژه ها تصفیه آب مد نظر است و که از هدررفت آن جلوگیری می شود خاطرنشان کرد: تفکیک و جداسازی زباله ها نیز مدنظر است و این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل مدرسه استقلال همدان به «مدرسه سبز»

تبدیل مدرسه استقلال همدان به «مدرسه سبز»