مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 08:252020-03-05ورزشي

المپیک رویای بزرگم بود که دست نیافتنی شد


بانوی قایقران کرمانشاهی که به دلیل مصدومیت حضور در رقابت های انتخابی المپیک را از دست داده، گفت: المپیک رویای بزرگم بود که به آن نرسیدم.

- ایسنا/کرمانشاه بانوی قایقران کرمانشاهی که به دلیل مصدومیت حضور در رقابت های انتخابی المپیک را از دست داده، گفت: المپیک رویای بزرگم بود که به آن نرسیدم.

نازنین رحمانی در گفت و گو با ایسنا، سال 1398 را سالی پراز فراز و نشیب در دنیای قهرمانی اش خواند و گفت: تابستان امسال به واسطه وجود برخی از مشکلات در تیم ملی، از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم، اما با رایزنی رییس فدراسیون و مسئولین استانی به ورزش بازگشتم.

وی تصریح کرد: در آبان ماه هم مسابقات رقابت های آسیایی کره جنوبی برگزار شد که در آن مسابقات برخلاف دیگر مسابقاتم که همواره در رویینگ دونفره سبک وزن مسابقه می دادم، در رویینگ دونفره سنگین وزن آن هم با 50 درصد آمادگی شرکت کردم و مدال برنز گرفتم و نتوانستم سهمیه المپیک را از این رقابت ها به دست بیاورم.

رحمانی اضافه کرد: تمام تلاش و تمرکزم را برای حضور در رقابت های آسیایی کره جنوبی در فروردین ماه گذاشته بودم و می خواستم در این رقابت ها بازهم در رویینگ دونفره سبک وزن شرکت کنم.

وی اضافه کرد: هرچند چین یکی از مهمترین رقبای آسیایی ما در رویینگ دونفره است، اما چون در رقابت های 2019 کره جنوبی با کسب مدال ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیک رویای بزرگم بود که دست نیافتنی شد

المپیک رویای بزرگم بود که دست نیافتنی شد