مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 08:252020-03-05اجتماعي

تولید محتوای الکترونیکی کارگاه های مراکز آموزش فنی و حرفه ای در استان کردستان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم امکان عدم حضور کارآموزان در کارگاه های آموزش های مهارتی گفت: با توجه به ضرورت موضوع این اداره کل اقدام به تولید محتوای الکترونیکی کارگاه های آموزشی با همکاری شرکت رسانه آونگ نگاره کرده است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم امکان عدم حضور کارآموزان در کارگاه های آموزش های مهارتی گفت: با توجه به ضرورت موضوع این اداره کل اقدام به تولید محتوای الکترونیکی کارگاه های آموزشی با همکاری شرکت رسانه آونگ نگاره کرده است.

سید جمیل احمدی (14 اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محتوای الکترونیکی تولید شده به عنوان مکمل آموزش های مهارتی در کارگاه های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای سطح استان ارائه می شود که پس از خروج اپیدمی کرونا ویروس و برپایی کارگاه های آموزشی روند آموزش های مهارتی به صورت عملی پیگیری خواهد شد.

وی با تاکید بر این که محتوای آموزشی تولید شده براساس استاندارد رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مورد تایید سازمان جهانی کار (ILO) است، بیان کرد: در فاز نخست از این پروژه آموزشی استاندارد های آموزشی تراش و فرز CNC و تراشکاری درجه 2 به صورت الکترونیکی در حال تولید بوده که کارآموزان می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتوای الکترونیکی کارگاه های مراکز آموزش فنی و حرفه ای در استان کردستان

تولید محتوای الکترونیکی کارگاه های مراکز آموزش فنی و حرفه ای در استان کردستان