مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-05پزشكي

توزیع 2500 بسته مواد بهداشتی در گرگان/ هشدار شیوع کرونا در تفرجگاه ها جدی گرفته شود


فرماندار شهرستان گرگان از توزیع 2 هزار و 500 بسته مواد ضدعفونی کننده و ماسک به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمد  حمیدی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد 2 هزار و 500 بسته مواد ضدعفونی کننده و ماسک به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان گرگان توزیع شد.

وی تصریح کرد: ویروس کرونا یک بحران جدیدی است که در کنار زشتی هایش، زیبایی هایی را دارد مردم باید موارد بهداشتی را رعایت کنند و با شست وشوی مدام دست ها از شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

* ضرورت رعایت نکات بهداشت عمومی فرماندار شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه مردم موارد بهداشتی را رعایت کنند، ابراز کرد: بسیاری از مردم به صورت خودجوش، ایثارگرانه و داوطلبانه اقدام به تهیه و توزیع ماسک بین مردم می کنند.

حمیدی با اشاره به اینکه تمام دهیاری ها، شورایهای اسلامی و خیرین استان گلستان در زمینه ضدعفونی کردن و مبارزه با ویروس کرونا پیشگام شدند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه یکسری افراد سودجو دست بازار توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده را بستند و اقدام به احتکار کردند.

*مردم از رفتن به تفرجگاه ها جدا خودداری کنند فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به اینکه حضور مردم در خیابان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2500 بسته مواد بهداشتی در گرگان/ هشدار شیوع کرونا در تفرجگاه ها جدی گرفته شود

توزیع 2500 بسته مواد بهداشتی در گرگان/ هشدار شیوع کرونا در تفرجگاه ها جدی گرفته شود