مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-05پزشكي

عملیات ضدعفونی مدارس قرچک بطور کامل انجام شده است/ یک فوتی داشته ایم


فرماندار شهرستان قرچک امروز 5 شنبه در جمع خبرنگاران گفت: تا به امروز فقط یک نفر فوتی مبتلا به کرونا ویروس جزو آمار شهرستان قرچک بوده که این مرحوم نیز به دلیل داشتن مشکلات قلبی و تنفسی و بدون مراجعه به بیمارستان قرچک، - ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک امروز 5 شنبه در جمع خبرنگاران گفت: تا به امروز فقط یک نفر فوتی مبتلا به کرونا ویروس جزو آمار شهرستان قرچک بوده که این مرحوم نیز به دلیل داشتن مشکلات قلبی و تنفسی و بدون مراجعه به بیمارستان قرچک، در یکی از بیمارستان های تهران فوت شده است.

بهمن خطیبی افزود: در مجموع 32 نفر مشکوک به بیماری کرونا بوده اند که از این تعداد 8 نفر جهت مداوا به بیمارستان های تهران اعزام و حال عمومی باقی افراد خوب است و سلامت آنها تحت نظارت کادر پزشکی شهرستان قرار گرفته است.

وی از عموم مردم شهرستان خواست ضمن رعایت توصیه های بهداشتی، از تردد غیرضروری در شهرستان خودداری کنند تا شاهد افزایش مبتلایان به این ویروس نباشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: بمنظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا نیروهای بهداشت محیط شهرستان بصورت شبانه روزی بر نحوه گندزدایی اماکن عمومی نظارت داشته و آخرین دستورالعمل های نحوه ضدعفونی را ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ضدعفونی مدارس قرچک بطور کامل انجام شده است/ یک فوتی داشته ایم

عملیات ضدعفونی مدارس قرچک بطور کامل انجام شده است/ یک فوتی داشته ایم