مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-05اقتصادي

اعطای مهلت سه ماهه برای پرداخت اقساط بدون دیرکرد به واحدهای تولیدی و اقتصادی


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: اتاق طی نامه ای خواستار مهلت سه ماه برای پرداخت اقساط بدون اعمال دیرکرد برای واحدهای تولیدی و اقتصادی شد.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: اتاق طی نامه ای خواستار مهلت سه ماه برای پرداخت اقساط بدون اعمال دیرکرد برای واحدهای تولیدی و اقتصادی شد.

علی یگانه فرد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم انجام اقدامات بهداشتی مراقبتی و کاهش استرس و در راستای بالا بردن سلامت جامعه، اتاق بازرگانی زنجان نیز اقدامات خود را در بخش های مختلف آغاز کرده است.

این مسئول ادامه داد: پس از توزیع رایگان مواد ضدعفونی کننده در بین بیمارستان ها، اماکن عمومی و دستگاه های اداری پررفت و آمد و سپس ایجاد پایگاه های سلامت و توزیع برشورهای آموزشی، اتاق بازرگانی در راستای کمک به فعالان اقتصادی در شرایط کنونی اقدامات خود را آغاز کرد.

وی افزود: در همین راستا اتاق بازرگانی زنجان با توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا، طی نامه روز یکشنبه 11 اسفندماه امسال به استاندار زنجان و بانک مرکزی، پیشنهاد مهلت سه ماهه برای پرداخت اقساط بدون اعمال هرگونه دیرکرد برای همه واحدهای تولیدی و اقتصادی را ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مهلت سه ماهه برای پرداخت اقساط بدون دیرکرد به واحدهای تولیدی و اقتصادی

اعطای مهلت سه ماهه برای پرداخت اقساط بدون دیرکرد به واحدهای تولیدی و اقتصادی