مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:002020-03-05اقتصادي

تخصیص یارانه نهال پیوندی گردو به باغداران


مدیر سازمان تعاون روستایی همدان از عرضه نهال پیوندی گردو گواهی شده با تخصیص 20 هزار تومان یارانه دولتی خبر داد و گفت: امسال 80 هزار اصله نهال پیوندی گواهی شده از تویسرکان برای نخستین بار در خاورمیانه به بازار عرضه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان رضا عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتحادیه شرکت های تعاونی تولید استان همدان با اجرای پروژه زنجیره تولید نهال پیوندی گواهی شده گردو برای نخستین بار در سطح خاورمیانه در شهرستان تویسرکان، امسال 80 هزار اصله نهال پیوندی گواهی شده را به بازار عرضه کردند که با استقبال باغداران کشور مواجه شده است.

وی ادامه داد: امسال به هر اصله نهال پیوندی گردو گواهی شده به دلیل تاثیر آن در توسعه کشاورزی پایدار 20 هزار تومان از سوی دولت یارانه اختصاص یافته که فرصت مطلوبی برای باغداران در اقدام به توسعه و اصلاح باغات گردو محسوب می شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی همدان خاطرنشان کرد: کاهش سن باردهی درختان گردو از هشت تا 10 سال در نهال بذری به سه تا چهار سال در نهال های پیوندی، افزایش عملکرد محصول و تولید میوه های یکنواخت به لحاظ اندازه، وزن، رنگ از موارد مهم اجرای این طرح محسوب می شود.

وی با بیان اینکه سال آینده علاوه بر نهال، پیوندک گردو نیز در بازار توزیع خواهد شد گفت: تا قبل از راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص یارانه نهال پیوندی گردو به باغداران

تخصیص یارانه نهال پیوندی گردو به باغداران