مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-05سياسي

کاشت درخت در کمربندی شرقی قزوین آغاز شد


به مناسبت هفته منابع طبیعی در مراسمی با حضور امام جمعه، استاندار و شهردار قزوین غرس نهال در کمربندی سبز شرقی قزوین آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ظهر پنجشنبه در مراسمی با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار، سیاوش طاهرخانی شهردار و اعضای شورای شهر و مدیران محیط زیست، منابع طبیعی و رییس سازمان جهاد سازندگی استان کاشت نهال در کمربندی شرق قزوین آغاز شد.

در این مسیر 6 کیلومتری در فاز اول 500 اصله نهال غیر مثر و 1500 درختچه و بوته سبز کاشته شد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم کاشت نهال با تبریک میلاد امام جواد (ع) گفت: هر کس حرف کسی را گوش کند که حرف خدایی می زند کار الهی کرده است و آنها که آینده را تاریک، دشمن را بزرگ و دوستان را تحقیر می کنند حرف ابلیس را می زنند و نباید از آن تبعیت کرد.

وی افزود: خداوند نعمت های خود را در قالب طبیعت و منابع طبیعی به بشر ارزانی داشته و همه وظیفه دارند از آن صیانت کنند و قدردان آن باشند تا نعمت ها بیشتر شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: کوه دشت و دمن سرسبز و رودخانه و درختان جنگل در واقع سفره ای از روزی الهی است که انسان از آن برای زندگی بهتر استفاده کند اما گاهی خودمان این نعمت ها را از بین برده و برای خود مشکل ایجاد می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت درخت در کمربندی شرقی قزوین آغاز شد

کاشت درخت در کمربندی شرقی قزوین آغاز شد