مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-05بين الملل

باربارا استرایسند: جهان ترامپ جهان پارانویا، ریاکاری و دروغ است


باربارا استرایسند با انتشار یادداشتی، یادآوری کرده که ترامپ با خارج کردن آمریکا از توافق نامه پاریس و توافق هسته ای با ایران، جهان را در معرض خطر قرار داده و از مردم خواست علیه او متحد شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، باربارا استرایسند در یادداشتی که در ورایتی منتشر کرده تاکید کرده ترامپ دارد آمریکا و جهان را به ورطه نابودی می کشاند و او یک تنه یک سلاح کشتار جمعی است.

وی نوشته است: هر روز صبح که بیدار می شوم، وقتی می خواهم اخبار را در گوشی ام ببینم نفسم را در سینه حبس می کنم و با خود فکر می کنم: دیگر نمی شود بدتر از دیروز باشد اما وقتی اخبار را می بینم به این نتیجه می رسم که بله باز هم اوضاع بدتر شده است.

وی نوشته است از سال 2016 که وارد باتلاق ترامپ شدیم پزشکان هر روز از ابتلای افراد بیشتری به اضطرب و افسردگی خبر می دهند و او با جهل نفس گیرش دارد جهان را تخریب می کند.

وی با کنار گذاشتن توافق نامه آب و هوایی پاریس، با بیرون رفتن از توافق هسته ای با ایران هم امنیت این کشور و هم سیاره زمین را در موقعیتی نادرست قرار داده است.

او یک سلاح کشتار جمعی یک نفره است و تقریباً دارد آغازگر یک جنگ جهانی می شود.

استرایسند 77 ساله به برخورد ترامپ با ویروس کرونا هم اعتراض کرده و نوشته است: رییس جمهور 2 سال قبل بودجه مرکز کنترل بیماری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باربارا استرایسند: جهان ترامپ جهان پارانویا، ریاکاری و دروغ است

باربارا استرایسند: جهان ترامپ جهان پارانویا، ریاکاری و دروغ است