مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-05اقتصادي

صادرات 7 هزار مترمربع فرش دستباف از سلماس


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: سالانه بیش از 7 هزار مترمربع فرش دستبافت توسط قالیبافان سلماس روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

- غلامرضا بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: سالانه بیش از 7 هزار مترمربع فرش دستبافت توسط یک هزار و 785 نفر قالیباف این شهرستان روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

وی تصریح کرد: زمینه توسعه بیشتر کارگاه های قالیبافی در سلماس وجود دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: در شهرستان سلماس بیش از 4 هزار واحد صنفی دارای پروانه معتبر وجود دارد که زمینه اشتغال برای بیش از 10 هزار نفر را فراهم کرده است.

بابایی افزود: همچنین با توجه به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان امید می رود که فعالیت های صنفی و صنعتی در این منطقه با توسعه و پیشرفت چشمگیری مواجه شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: در سلماس علاوه بر 110 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری فعال 88 طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 800 میلیارد ریال و پیش بینی ایجاد فرصت شغلی برای یک هزار و 720 نفر در حال اجرا است.

بابایی تصریح کرد: علاوه بر این، 25 واحد صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و با حجم سرمایه گذاری 466 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 7 هزار مترمربع فرش دستباف از سلماس

صادرات 7 هزار مترمربع فرش دستباف از سلماس