مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:352020-03-05پزشكي

آب مشترکین پرمصرف در خلخال قطع می شود


جعفر یحیوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط کنونی که مردم به آب شرب بهداشتی برای رعایت بهداشت فردی و شستشوی مدام دست ها برای مقابله با ویروس کرونا نیاز دارند، انتظار از مردم پرهیز از مصرف بی رویه آب برای مصارف غیرضروی از جمله استفاده از آب شرب سالم و بهداشتی جهت شستشوی فرش ها ، لوازم خانه و انجام سنت خانه تکانی در آستانه نوروز است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت موازین بهداشتی بویژه شستشوی مدام دست ها با آب سالم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از شهروندان خلخالی خواست تا از استفاده از آب شرب برای شستشوی لوازم خانگی و خانه تکانی جدا پرهیز کنند.

او با بیان اینکه مشکلی در تامین آب مصرفی مردم وجود ندارد، اظهارداشت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و بالا رفتن میزان مصرف آب و در نتیجه افت فشار در بعضی از مناطق استان از شهروندان درخواست می شود امکان استفاده سایر همشهریان از آب شرب را فراهم کنند.

وی همچنین با اشاره به افزایش قابل توجه میزان مصرف آب در خلخال در روزهای پایانی سال گفت: در صورت بی توجهی به هشدارهای داده شده علاوه بر اعمال جرایم نقدی و محاسبه آب بها بر اساس میزان مصرف تصاعدی برای مشتریان پرمصرف آب ، انشعاب آب مشترکین پرمصرف قطع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مشترکین پرمصرف در خلخال قطع می شود

آب مشترکین پرمصرف در خلخال قطع می شود