مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:402020-03-05حوادث

پلمب 160 قلیان سرا در زنجان


فرمانده انتظامی استان زنجان از پلمب 160 قلیان سرا در زنجان خبر داد و گفت: بازدید و سرکشی مستمر پلیس از قلیان سراها و ممنوعیت ارائه آن برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا ادامه دارد.

- سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اتخاذ تدابیری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سرکشی مستمر پلیس، از ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن رفاهی و عمومی برای پیشگیری از انتقال و شیوع این ویروس خطرناک خبر داد.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تذکر مستمر مسؤولان بهداشتی، مبنی بر اینکه استفاده از قلیان مشترک یکی از عوامل انتشار این بیماری است، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اداره بهداشت، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه در قالب چهار تیم، از قلیان سراها و تالارهای سطح شهر زنجان بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه برخی از این واحدهای صنفی تهدیدی واقعی برای بهداشت عمومی شهروندان است، تصریح کرد: تعدادی دیگر هم به بستری مناسب برای بسط و گسترش برخی آسیب های اجتماعی در جامعه تبدیل شده اند.

سردار جهانبخش ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی از آغاز این طرح تا کنون 160 قلیان سرا و دو تالار پلمب و به 100 واحد صنفی دیگر تذکرات لازم صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 160 قلیان سرا در زنجان

پلمب 160 قلیان سرا در زنجان