مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:452020-03-05حوادث

پلمب قهوه خانه و قلیان سراها در فریدونکنار، آمل و گلوگاه


فرماندهان انتظامی شهرستان های فریدونکنار، آمل و گلوگاه از پلمب واحدهای صنفی قهوه خانه و قلیان سرای و سفره خانه های متخلف در این شهرستان ها خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن هاشم پور با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه طرح بازدید و نظارت بر رستوران ها و قهوه خانه ها در شهرستان فریدونکنار به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از کلیه رستوران ها و قهوه خانه های این شهرستان بازدید کردند، افزود: 5 واحد صنفی قهوه خانه و سفره خانه به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و دستورالعمل های صادر شده در این شهرستان پلمب و متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی فریدونکنار با بیان اینکه در این طرح به 15 واحد صنفی نیز اخطار پلمب داده شد از استمرار اقدامات کنترلی و طرح های نظارتی پلیس در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

*پلمب سفره خانه های سنتی متخلف در آمل  نعمت الله آزادی در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب قهوه خانه و قلیان سراها در فریدونکنار، آمل و گلوگاه

پلمب قهوه خانه و قلیان سراها در فریدونکنار، آمل و گلوگاه