مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-05اقتصادي

نتیجه آزمایش 29 بیمار مشکوک به کرونا در شهرستان اسدآباد منفی بود


نتیجه آزمایش 29 بیمار مشکوک به کرونا ویروس در شهرستان اسدآباد منفی بوده است.

- بخ گزارش خبرنگار مهر ، مجید درویشی پیش از ظهرپنج شنبه در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان اسدآباد با تاکید بر نظارت و رصد نانوایی ها در راستای نان مرغوب و با کیفیت اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای 132 نانوایی است که به صورت مستقیم 500 نفر در نانوایی ها مشغول به کار هستند و از اداره صمت و اتاق اصناف می خواهیم گند زدایی نانوایی ها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت ذخیره میوه شب عید تصریح کرد: در حال حاضر برای توزیع میوه شب عید شهرستان اسدآباد 9 عامل توزیع در نظر گرفته شده که از این تعداد عامل توزیع میوه شب عید 8 عامل به شهر اسدآباد و یک عامل توزیع به شهر آجین اختصاص یافته است.

درویشی افزود: طی سال های گذشته به طور متوسط 85 تن میوه شب عید شامل 60 تن پرتقال و 25 تن سیب با توجه به کشش بازار به شهرستان اسدآباد اختصاص داشته که امسال نیز با توجه به کشش بازار توسط توزیع کنندگان میوه شب عید شهرستان عرضه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از زمان شروع موضوع شیوع بیماری کرونا تاکنون 29 نفر در شهرستان اسدآباد با علائم و مشخصه این بیماری در بیمارستان قائم بستری شدند و مدت زمانی بستری بودند، خاطر نشان کرد: جواب آزمایش این افراد منفی بوده و تنها تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه آزمایش 29 بیمار مشکوک به کرونا در شهرستان اسدآباد منفی بود

نتیجه آزمایش 29 بیمار مشکوک به کرونا در شهرستان اسدآباد منفی بود