مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 10:052020-03-05بين الملل

هلند خواستار ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز ادلب شد


هلند خواستار ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز ادلب آخرین پایگاه اپوزیسیون در سوریه شد که اخیرا شاهد تشدید درگیری ها بوده است.

- هلند خواستار ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز ادلب آخرین پایگاه اپوزیسیون در سوریه شد که اخیرا شاهد تشدید درگیری ها بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، استف بلوک، وزیر امور خارجه هلند گفت: همه ما باید یک گام عقب بیاییم و دست کم تضمین کنیم که حملات هوایی در ادلب متوقف می شوند.

این بدان معناست که دیگر هلی کوپترها یا جنگنده های دولت دمشق بر فراز ادلب پرواز نخواهند کرد و به معنای دیگر کلمه یک منطقه پرواز ممنوع برای بشار اسد، رییس جمهوری سوریه بر فراز ادلب ایجاد می شود.

استف بلوک افزود: اتحادیه اروپا باید با روسیه و ترکیه رایزنی کند تا اینکه اسد هیچ گزینه ای جز حفظ نیروی هوایی اش روی زمین نداشته باشد.

وی افزود: من این موضوع را روز جمعه در جریان نشست شورای امور خارجی هلند مطرح خواهم کرد.

بلوک در ادامه افزود: بستن حریم هوایی بر فراز ادلب باید با نظارت بین المللی صورت گیرد و اگر پس از آن حمله هوایی در ادلب رخ دهد ما دست کم می دانیم چه کسی مسؤول آن است.

وی خواستار کاهش تنش ها برای جلوگیری از درگیری مسلحانه میان روسیه و ترکیه و تأمین کمک های اورژانسی برای غیرنظامیانی شد که از ناآرامی ها در سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلند خواستار ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز ادلب شد

هلند خواستار ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز ادلب شد