مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-05سياسي

شناسایی خانواده های محروم با حفظ عزت نفس آنها انجام شود


امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه رسیدگی به خانواده های نیازمند و محروم وظیفه دستگاه های حمایتی است، گفت: شناسایی این خانواده ها باید با حفظ عزت نفس آنها انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با کارکنان کمیته امداد استان یزد به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: یکی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، رسیدگی به نیازمندان و مستضعفان بود و بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز با همین نگاه دستور تأسیس کمیته امداد را صادر کرد.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی خانواده های نیازمند واقعی در دستور کار کمیته امداد استان یزد باشد، افزود: باید با کمک به محرومان و رفع نیازهای آنها، بقای انقلاب را تضمین کرد زیرا هرچه کمک و یاری به محرومان در جامعه پررنگ تر باشد، دست یاری خدا بر جامعه اسلامی بیشتر احساس می شود.

ناصری با تاکید بر اینکه باید با کمک به محرومان و رفع نیازهایشان، آنها را به نظام و انقلاب بیشتر امیدوار کرد، عنوان کرد: افرادی که به محرومان خدمت می کنند، هرگز احساس خستگی نکنند و همواره با روی گشاده و اخلاق نیک با مردم برخورد کنند زیرا رضایت خدا در رضایت مردم است.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه امروز بسیاری از خانواده ها شرایط سختی را به لحاظ مشکلات اقتصادی می گذرانند و به واسطه حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی خانواده های محروم با حفظ عزت نفس آنها انجام شود

شناسایی خانواده های محروم با حفظ عزت نفس آنها انجام شود