مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 10:562020-03-05اقتصادي

مواد ضدعفونی کننده برای سطح شهر میامی تأمین شده است


فرماندار میامی بابیان اینکه تمهیدات لازم برای مدیریت بحران و مقابله با اشاعه ویروس کرونا در سطح شهرستان اعمال شده است، گفت: تأمین مواد ضدعفونی کننده یکی از این تمهیدات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ملایری ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سمنان با محوریت پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس به میزبانی استانداری، با اشاره به تمهیدات مأخوذه در سطح شهرستان میامی، بیان کرد: ضدعفونی کردن معابر شهری و محل هایی مانند پارک ها، جایگاه های عرضه سوخت وادارات توسط شهرداری صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه از ساعت 10 صبح فردا جمعه در تمام سطح شهر میامی عملیات ضدعفونی مجدداً انجام خواهد شد، افزود: مواد ضدعفونی کننده موردنیاز برای 10 مرحله عملیات گندزدایی در سطح شهر میامی تأمین شده است.

فرماندار میامی درباره روستاها و بخشداری ها نیز، ابراز کرد: مواد ضدعفونی کننده برای تمامی دهیاری ها خریداری و در اختیار آن ها قرارگرفته است از سوی دیگر نحوه گندزدایی و ضدعفونی کردن مراکز حساس و پرتردد در روستاها به دهیاری ها آموزش داده شده است.

ملایری نقش مردم و همکاری آن ها با نهادهای دولتی و اجرایی و خدماتی در مقابله با ویروس کرونا را مهم قلمداد کرد و افزود: از طریق فضای مجازی به تمام شهروندان که قصد عزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد ضدعفونی کننده برای سطح شهر میامی تأمین شده است

مواد ضدعفونی کننده برای سطح شهر میامی تأمین شده است