مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-05فرهنگي

اکران المان مشاغل سنتی قم در شهر/ طراحی بوستان صوت و حروف


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: المان مشاغل سنتی شهر قم طراحی و ساخته شده که به مناسبت سال جدید در سطح شهر و محل های پرتردد اکران خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمحمد موسوی منش با بیان اینکه المان های ماندگاری در سطح شهر در حال اجرا است، اظهار کرد: در حوزه المان های ماندگار برای پایان سال فعالیت های داریم و در این راستا المان سلام به حضرت معصومه (س) را در میدان آستانه نصب خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت نمایش فرهنگ و سنت و قدمت شهر قم در المان های شهری، خاطرنشان کرد: المان مشاغل سنتی شهر قم طراحی و ساخته شده که به مناسبت سال جدید در سطح شهر و محل های پرتردد اکران خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم بیان کرد: در نورپردازی ها بناها نیز، بنای تاریخی شیخ اباصلت کار شده و گنبد امامزادگان چهل اختران نیز نورپردازی شده است.

موسوی منش با تأکید بر اینکه به مناسبت نوروز المان های قم حرم اهل بیت (ع) در تمام ورودی های شهر به روزسانی و احیا خواهد شد، اظهار کرد: بوستان صوت و حروف و اعداد هم طراحی شده و در حال آماده سازی است و به مناسبت نوروز این بوستان را نیز امسال نصب و راه اندازی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران المان مشاغل سنتی قم در شهر/ طراحی بوستان صوت و حروف

اکران المان مشاغل سنتی قم در شهر/ طراحی بوستان صوت و حروف