مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 11:402020-03-05اقتصادي

تزریق اعتبار 77 میلیارد تومان برای مقابله با بیابانزایی در خراسان جنوبی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: با تصویب 77 میلیارد تومان برای منابع طبیعی و آبخیزداری استان 5 هزار هکتار از عرصه های این استان در مقابل بیابانزایی مهار می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: با تصویب 77 میلیارد تومان برای منابع طبیعی و آبخیزداری استان 5 هزار هکتار از عرصه های این استان در مقابل بیابانزایی مهار می شود.

علیرضا نصرآبادی، امروز پنجشنبه 15 اسفند همزمان با روز درختکار در مراسم کاشت درختان با حضور مسئولان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خراسان جنوبی یکی از پنج استان درگیر گرو غبار کشور است.

وی با بیان اینکه امسال برای مقابله با بیابان زایی برای خراسان جنوبی اعتبار ویژه ای در نظر گرفته شد، افزود: برای این منظور 77 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار مصوب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی، سطح در نظر گرفته شده برای اجرای طرح های مقابله با بیابان زایی در خراسان جنوبی را پنج هزار هکتار اعلام کرد که بیشترین سطح عملیات اجرایی در کشور است.

نصرآبادی بیان کرد: با توجه به اینکه 3 میلیون و 400 هزاز هکتار از مساحت استان تحت تاثیر فرسایش بادی قرار دارد، این موضوع شرایط این استان را ویژه تر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق اعتبار 77 میلیارد تومان برای مقابله با بیابانزایی در خراسان جنوبی

تزریق اعتبار 77 میلیارد تومان برای مقابله با بیابانزایی در خراسان جنوبی