مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 11:502020-03-05پزشكي

نصب شیر آب جهت شستشوی دست ها در سطح شهر تالش


شهرداری تالش علاوه بر ضدعفونی اماکن و سطح شهر با نصب شیر آب در مقابل شهرداری این شهر امکان شستشوی دست و صورت برای مراجعین و شهروندان را فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، با شیوع ویروس کرونا در گیلان و به ویژه در شهرستان تالش گروهای مختلف مردمی و نهادهای دولتی و غیردولتی هرکدام با روش ها و اقدامات مختلف  سعی در مقابله با این ویروس دارند.

علاوه بر اقدامات فوق یکی از اصلی ترین راهکارهای مقابله با این ویروس رعایت بهداشت فردی و شستشوی مداوم دست و صورت با آب و صابون است.

  در این میان شهرداری تالش علاوه بر ضدعفونی اماکن و سطح شهر با نصب شیر آب در مقابل شهرداری این شهر امکان شستشوی دست و صورت برای مراجعین  و شهروندان را فراهم کرده است.

 انتظار می رفت در نقاط دیگر شهر تالش نیز شاهد نصب شیر آب برای نظافت و شستشوی دست ها باشیم که متأسفانه شاهد آن نبودیم که گلایه شهروندان را در پی داشته است.

شهرام غنی زاده در این رابطه به خبرنگار فارس در تالش اظهار کرد: طبق برنامه در چندین نقطه شهر به ویژه در مقابل پاساژها به دنبال نصب شیر آب هستیم و هرکدام از مغازه داران و مالکان پاساژها  اعلام آمادگی کنند شهرداری آمادگی نصب این شیرها را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب شیر آب جهت شستشوی دست ها در سطح شهر تالش

نصب شیر آب جهت شستشوی دست ها در سطح شهر تالش