مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 12:002020-03-05اقتصادي

اعتبار دفترچه های بیمه سلامت گلستان تمدید شد


مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان از تمدید اعتبار تمامی دفترچه های بیمه سلامت تا فروردین سال 1399 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مهرداد کمانگری عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اعتبار دفترچه های بیمه سلامت تا پایان فروردین سال 1399 بدلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: تمامی دفترچه های بیمه شدگان بیمه سلامت در استان گلستان تمدید شده و افراد لازم نیست مراجعه حضوری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تمدید اعتبار دفترچه بیمه شدگان مشمول صندوق ایرانیان نمی شود، تصریح کرد: به منظور کاهش بار مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد با بیمه سلامت همه مراحل تعویض دفترچه های بیمه فاقد اعتبار ممنوع است.

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی گفت: دفترچه بیمه شدگان صندوق کارکنان دولت، صندوق روستاییان، سایر اقشار و سلامت همگانی با همه نسبت های اصلی، تبعی یک، دو و سه تا پایان فروردین سال 1399 تمدید شد.

کمانگری خطاب به بیمه شدگان بیمه سلامت در استان گلستان گفت: در صورتی که تاریخ اعتبار دفترچه آنها منقضی شده و نسخ سفید آن وجود دارد این افراد بدون اینکه به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند تا 31 فروردین سال 1399 می توانند با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت از خدمات لازم برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار دفترچه های بیمه سلامت گلستان تمدید شد

اعتبار دفترچه های بیمه سلامت گلستان تمدید شد