مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 12:002020-03-05پزشكي

استاندار کرمان: آمادگی پذیرش مسافر نوروزی نداریم/فوتی کرونا در کرمان صفر است


استاندار کرمان با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد فوتی از بیماران مبتلا به کرونا در استان کرمان نداریم،گفت: رسما اعلام می کنیم که برای پذیرش مسافر نوروزی آمادگی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا فدایی امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از رییس دانشگاه علوم پزشکی و معاونان و همکاران به ویژه پرستاران و پزشکان که مستقیم در تشخیص و درمان بیماری کرونا ویروس زحمت می کشند، اظهار داشت: این خدمت مورد تقدیر همه مردم و مسئولان است.

استاندار کرمان عنوان کرد: با این همکاری در استان شاهد هستیم، امیدواریم که وضعیت متعادل کنونی را در بیماری حفظ کنیم و به زودی این بیماری تحت کنترل قرار گیرد.

وی گفت: از ابتدای شیوع بیماری در استان کرمان کل مواردی که به دلیل بیماری حاد تنفسی بستری شده اند، 502 نفر، موارد احتمال مشکوک به بیماری 188 نفر، موارد نمونه گیری و آزمایش شده 189 مورد، موارد پاسخ مثبت 18 مورد و موارد بهبودی پیدا کرده و ترخیص شده دو مورد بوده اند.

استاندار کرمان با بیان اینکه تا الان هیچ مورد فوتی در استان کرمان نداریم، اظهار داشت: رسما اعلام می کنیم که برای پذیرش مسافر نوروزی آمادگی نداریم.

استاندار کرمان در خصوص تعطیلی روز شنبه در استان عنوان کرد: این پیشنهاد در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مطرح شد اما تصمیم گیری نهایی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان: آمادگی پذیرش مسافر نوروزی نداریم/فوتی کرونا در کرمان صفر است

استاندار کرمان: آمادگی پذیرش مسافر نوروزی نداریم/فوتی کرونا در کرمان صفر است