مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 12:202020-03-05پزشكي

کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده در آمل/تعطیلی بازار


کمبود ماسک، موادضدعفونی کننده، تعطیلی بازار وبرخی اماکن ورزشی وخدماتی مهمترین موضوعات نشست خبری کرونایی فرماندار آمل بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدجعفر رسولی فرماندار ویژه شهرستان آمل عصر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام وزارت بهداشت و درمان مبنی بر انتخاب بیمارستان امام خمینی آمل به عنوان مرکز مستقل بیماران کرونا در این شهرستان، تمهیدات لازم با پیگیری های مختلف برای تجهیز امکانات مورد نیاز انجام شد.

سیدجعفر رسولی افزود: هرچند در روزهای اولیه مقاومت های زیادی از سوی شهروندان، کادر درمانی وبیمارستان امام خمینی که از کمبود امکانات این بیمارستان آگاهی داشتیم، به حق هم بوده وجود داشت، اما با توجه به اینکه با شرایط پیش آمده ناگزیر به قبول به شرط تجهیز امکانات مورد نیاز برای پذیرش بیمارستان کردیم.

تشکیل چهار کمیته برای مقابل با ویروس کرونا درآمل فرماندار آمل به تشکیل چهار کمیته مستقل اطلاع رسانی، نظارت و بازرسی، پشتیبانی و درمانی در این شهرستان برای مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا خبر داد و گفت: خوشبختانه با بکارگیری و حضور فعالانه و متعهدانه رسانه ها وشبکه های اجتماعی اطلاع رسانی فراگیری در سطح شهرستان در راستای آگاهی بخشی شهروندان نسبت به شهروندان شده که بسیار تأثیرگذار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده در آمل/تعطیلی بازار

کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده در آمل/تعطیلی بازار