مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 12:262020-03-05سياسي

سرانه فضای سبز همدان از میانگین کشوری بالاتر است


استاندار همدان بابیان اینکه طبق گزارش شهردار و اعضای شورای شهر سرانه فضای سبز در شهر همدان از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: میانگین فضای سبز شهری در همدان به ازای هر نفر 11 متر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید سعید شاهرخی ظهر پنج شنبه در آیین کاشت نهال در روز 15 اسفند و روز درختکاری با بیان اینکه همدان شهری پاکیزه و سرشار از باغ ها و دره ها است و شایستگی و حق مردم همدان هم همین است، گفت: طبق گزارش شهردار و اعضای شورای شهر همدان سرانه فضای سبز در شهر همدان از میانگین کشوری بالاتر است.

وی با بیان اینکه میانگین فضای سبز شهری در همدان به ازای هر نفر حدود 11 متر است، گفت: آب و هوای همدان، جاذبه های طبیعی و موقعیت گردشگری از جمله ویژگی های منحصر به فرد همدان است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه اصالت و فرهنگ همدان در کشور از جایگاه بالایی برخوردار است، اظهار کرد: باغ گل و گیاه شناسی علاوه بر کار علمی و فرهنگی و ترویجی می تواند فضای مناسبی را برای استفاده عموم در اختیار مردم همدان قرار دهد.

استاندار همدان اضافه کرد: تملک باغ هایی که در طرح هستند در اولویت قرار گرفته تا در اختیار عموم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه روز درختکاری را به همه مردم تبریک عرض کرده و از همه تلاشگران فضای سبز و همه افرادی که در این عرصه فعالیت دارند تقدیر و تشکر دارم، گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای سبز همدان از میانگین کشوری بالاتر است

سرانه فضای سبز همدان از میانگین کشوری بالاتر است