مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 12:302020-03-05اقتصادي

کاشت نهال های زیتون مثمر در بوستان ارمغان مهر ابرکوه، گامی در جهت توسعه


کاشت نهال زیتون را در دستور کار خود قرار داده و امید است با توسعه سطح زیر کشت آن در شهر ابرکوه، گامی مؤثر در جهت تولید انبوه زیتون که منجر به توسعه اقتصادی خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، هم زمان با پانزدهم اسفندماه که در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران به نام روز درختکاری نام گذاری شده است، به همت شهرداری ابرکوه قریب به یک صد اصله نهال زیتون مثمر در بوستان 10 هزار متری ارمغان مهر، با حضور مسئولین ارشد شهرستان غرس شد.

شهردار ابرکوه دراین باره اظهار کرد: با توجه به ویژگی های درخت زیتون که درختی همیشه سبز بوده و بیشتر در مناطقی که دارای اقلیم های خشک و نیمه خشک هستند قابلیت کاشت دارد، شهرداری ابرکوه در سال گذشته اقدام به احداث باغ زیتون در شهرک مهر ابرکوه کرد.

رسولی خاطرنشان کرد: در همین راستا و با توجه به اهمیت کاشت این نوع درخت، امسال نیز شهرداری ابرکوه کاشت این درخت را در دستور کار خود قرار داده و امید است با توسعه سطح زیر کشت آن در شهر ابرکوه، گامی مؤثر در جهت تولید انبوه زیتون برداشته شود.

 گفتنی است به علت کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مراسم روز درختکاری در بوستان ارمغان مهر بدون دعوت عمومی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت نهال های زیتون مثمر در بوستان ارمغان مهر ابرکوه، گامی در جهت توسعه

کاشت نهال های زیتون مثمر در بوستان ارمغان مهر ابرکوه، گامی در جهت توسعه