مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 12:452020-03-05بين الملل

قانونگذاران چک: تجاوز ترکیه به سوریه نقض قوانین بین المللی است


نائب رییس پارلمان جمهوری چک حمایت ترکیه از گروه های تروریستی در ادلب و تجاوز این رژیم به خاک سوریه را محکوم کرد و گفت که مقاومت ملت سوریه اردوغان را ناکام گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات و اعضای پارلمان جمهوری چک حملات ترکیه به خاک سوریه را محکوم کردند و آن را نقض آشکار قانون بین المللی خواندند.

تومیو اوکامورا نائب رییس پارلمان جمهوری چک حملات ترکیه به خاک سوریه را نقض آشکار قانون بین المللی خواند و توضیح داد: نظام ترکیه به لطف مقاومت ملت سوریه و پافشاری آن در دفاع از خاک خود در رسیدن به مقاصدش ناکام ماند .

اوکامورا که ریاست جنبش آزادی و دموکراسی مستقیم چک را نیز برعهده دارد، افزود: ترکیه از گروه های تروریستی در ادلب حمایت می کند؛ کما اینکه مرزها را به روی مهاجران به سمت یونان و بلغارستان گشوده است تا تروریست ها و خانواده هایشان را قاچاق کند و بحران مهاجرت برای اتحادیه اروپا خلق کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه (سانا )، رادوفان ویخ عضو پارلمان جمهوری چک نیز اظهار داشت: ترکیه با اشغال بخش هایی از خاک سوریه و حمایت از تروریست های آنجا قوانین بین المللی را نقض می کند.

او در پیامی که در شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر کرده است، گفت: رژیم اردوغان از توافق های منعقده با اتحادیه اروپا در مورد مهاجرت پیروی نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذاران چک: تجاوز ترکیه به سوریه نقض قوانین بین المللی است

قانونگذاران چک: تجاوز ترکیه به سوریه نقض قوانین بین المللی است