مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-05سياسي

اقدامات شهرداری رفسنجان برای گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدرضا عظیمی زاده ظهر پنجشنبه در حاشیه غرس نهال به مناسبت روز درختکاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهر رفسنجان نسبت به جمعیت مشکلی در سرانه فضای سبز ندارد و از نظر پارک و میزان فضای سبز سرانه خوبی دارد.

وی افزود: در شهر رفسنجان فضاها برای استفاده مردم خیلی مناسب سازی نشده بود که شهرداری برای ایجاد تنوع زندگی چند فضا در شهر ایجاد کرد که احداث بوستان خبرنگار و پارک وحدت که فضای آن ساماندهی شد ازجمله این اقدامات بوده و سایر نقاط شهر فضای زیبایی را ایجاد می کنیم.

شهردار رفسنجان ادامه داد: در کنار اینها، کاشت نهال، واکاری درختان در فضای شهر خیابان و بلوار و کاشت و نشاء گل فصلی به خوبی توسط حوزه خدمات شهری و سازمان پارک ها و فضای سبز شهری میلیون ها نشاء کاشته می شود و زیبایی خوبی به شهر خواهد داد و سعی ما این بوده که فضای شهر مفرح و پرجاذبه باشد و این کار تداوم خواهد یافت.

عظیمی زاده بیان کرد: در خصوص بلوار شهید زینلی 70 نخل 30 ساله از جیرفت آوردیم اجرا و کار شد و شرایط بسیار خوبی ایجاد کرد و خود نخل ها که هزینه ای در بر نداشت و هزینه حمل و کاشت آن به یک میلیون تومان هم نرسید.

شهردار رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع کرونا ویروس، گفت: هماهنگی برای گندزدایی شهر انجام شد تا حتی الامکان نشر و شیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شهرداری رفسنجان برای گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر

اقدامات شهرداری رفسنجان برای گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر