مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 14:402020-03-05اجتماعي

65 درصد مدارس استان همدان تخریب و بازسازی شده است


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان گفت: 65 درصد مدارس استان همدان تخریب و بازسازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد تیموری ظهر پنجشنبه در بازدید جمعی از مسئولان از پروژه های نوسازی مدارس همدان، گفت: در حال حاضر نوسازی مدارس استان همدان در شهرستان همدان دارای 23 پروژه نوسازی و احداثی است.

وی با اشاره به پروژه های در دست ساخت و یا بهره برداری شده در نواحی آموزش و پرورش همدان، گفت: بهره برداری کامل این پروژه ها نتایج مثبتی برای استان همدان به همراه خواهد داشت.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان با اشاره به بهره برداری از مدرسه 12 کلاسه پردیس همدان طی سال آینده و مدرسه 15 کلاسه کشاورز در هفته دولت، گفت: با ساخت و تجهیز مدرسه 15 کلاسه کشاورز و انتقال دانش آموزان مدرسه استقلال ساخت نخستین مدرسه سبز 15 کلاسه در شهرستان همدان کلید خواهد خورد.

لزوم تعریف چندین پروژه جدید مدرسه سازی در همدان وی با تأکید بر اینکه با به بهره برداری پروژه های سازمان نوسازی مدارس در شهر همدان مشکلات موجود در حوزه فضای آموزشی تا حدودی مرتفع خواهد شد، گفت: برای بهبود وضعیت فعلی علاوه بر 23 پروژه فعلی باید چند پروژه دیگر نیز در دستور کار قرار گیرد که این مهم مستلزم حمایت و همراهی مسئولان شهرستان همدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد مدارس استان همدان تخریب و بازسازی شده است

65 درصد مدارس استان همدان تخریب و بازسازی شده است