مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 14:452020-03-05سياسي

خط تاکسی ساوه-قم تعطیل شد


فرماندار ساوه از تعطیلی خط تاکسی ساوه-قم به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علی میرزایی بعدازظهر امروز در جلسه پدافند زیستی استان مرکزی که در محل فرمانداری ساوه برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد بیماری کرونا به عنوان یک سیستم بیولوژیک پیچیده هستیم که از تلاش مدافعان سلامت در سطح شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.

  وی بیان کرد: در شهرستان به دنبال تشدید نظارت ها شاهد ارتقاء سلامت خانواده ها هستیم که ستادسازی، شبکه سازی و مشارکت آفرینی در سه ضلع برای مقابله با کرونا در حال انجام است.

فرماندار ساوه ادامه داد: خروجی تشکیل ستاد باید بسیج آحاد مختلف مردم و هوشمندی در حوزه تصمیم گیری در جهت ممانعت شیوع ویروس کرونا شود.

میرزایی  بیان کرد: به دلیل کمبود مواد ضدعفونی در ساوه، برخی از کارخانجات به سمت محلول سازی آمده و از امروز خط تولید محلول ها را در شهرستان افزایش می دهیم.

میرزایی افزود: تمام شهر، مدارس و نقاط پرتردد در شهرستان ضدعفونی شده اند و توسط هلال احمر، آموزش دهیاران و شوراها در این زمینه آغاز شده است.

وی گفت: ناوگان عمومی ضدعفونی شده، بازارهای روز جمع آوری شده و خوشبختانه شرکت های ساوه در بهداشت محیط نمره خوبی گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تاکسی ساوه-قم تعطیل شد

خط تاکسی ساوه-قم تعطیل شد