مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 14:502020-03-05پزشكي

اعزام 58 نیروی داوطلب پزشک یار و بهیار به بیمارستان های گیلان


مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اعزام 58 نیروی داوطلب پزشک یار و بهیار به بیمارستان های استان خبر داد و گفت: توزیع نیروی پرستار در بیمارستان رازی رشت و سایر بیمارستان های پذیرش دهنده بیماران تنفسی از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/گیلان مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اعزام 58 نیروی داوطلب پزشک یار و بهیار به بیمارستان های استان خبر داد و گفت: توزیع نیروی پرستار در بیمارستان رازی رشت و سایر بیمارستان های پذیرش دهنده بیماران تنفسی از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

طاهره زاهدصفت در گفت وگو با ایسنا، از معرفی نیروهای جدید پرستاری به بیمارستان های استان گیلان خبر داد و افزود: به دنبال فراخوان دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر جذب نیروی پرستار قراردادی و دعوت به همکاری داوطلبانه، طی سه روز اخیر، 40 نیروی جدید پرستاری تحت پوشش قرارداد یکساله شرکت آوای سلامت، به بیمارستان تامین اجتماعی رسول اکرم(ص) رشت که به عنوان یکی از بیمارستان های ریفرال(پذیرش دهنده بیماران آنفلوانزایی و تنفسی) در نظر گرفته شده است، معرفی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین توزیع نیروی پرستار در بیمارستان رازی رشت و سایر بیمارستان های پذیرش دهنده بیماران تنفسی از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 58 نیروی داوطلب پزشک یار و بهیار به بیمارستان های گیلان

اعزام 58 نیروی داوطلب پزشک یار و بهیار به بیمارستان های گیلان