مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 14:502020-03-05اجتماعي

کاشت 42 نهال در گرامیداشت آغاز چهل ودومین سال انقلاب اسلامی در بردخون


در گرامیداشت آغاز چهل ودومین سال انقلاب اسلامی 42 نهال در بردخون کاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، عبدالخالق قایدی در آیین کاشت نهال در معابر شهر بردخون، اظهار داشت: امروزه با وجود افزایش زندگی شهرنشینی، نقش و اهمیت فضای سبز در ارتقای محیط زیست و کیفیت زندگی مجتمع های زیستی انسانی به طور چشمگیری رو به افزایش است.

شهردار بردخون افزود: فضای سبز شهری به عنوان بخش مهم و جاندار محیط شهری مکمل بخش بی جان شهر، یعنی ساختار کالبدی شهر است و همگان بر این باورند که فضای سبز نقش مثبتی در سلامتی شهروندان دارد.

وی اضافه کرد: همه شهرها و روستاها نیازمند درخت و فضای سبز می باشند اما ضرورت گسترش فضای سبز در مناطق گرم بسیار بیشتر است و تلاش ما در این راستا صورت می گیرد.

قایدی ابراز داشت: با مطالعه فضای شهری سعی کرده ایم درختانی در شهر کاشته شود که کمترین زیان برای زیرساخت های شهری داشته باشد زیرا برخی درختان هیچ سودی ندارند و موجب تخریب شبکه آب رسانی و مبلمان شهری می شوند.

شهردار بردخون گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی تعداد 42 نهال از انواع درختان به مناسبت آغاز چهل ودومین سال انقلاب اسلامی در معابر و کوچه های شهر کاشته شد که این کار را از خیابان شهید درمانده آغاز کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 42 نهال در گرامیداشت آغاز چهل ودومین سال انقلاب اسلامی در بردخون

کاشت 42 نهال در گرامیداشت آغاز چهل ودومین سال انقلاب اسلامی در بردخون